Levering & retour

  • Hoeveel bedragen de leverings- of verzendingskosten?

    De leveringskosten en verzendingskosten worden vermeld tijdens de bestelling.

    Er kan geleverd worden aan huis of afgehaald worden in de voorziene afhaalpunten. De klant maakt deze keuze steeds bij de bestelling. Deze leveringskeuze wordt in de bevestigingsmail vermeld.

    Er wordt enkel geleverd in België. Vanaf een te betalen bedrag van 75 euro wordt gratis geleverd. Voor bestellingen kleiner dan 75 euro worden leveringskosten of verzendingskosten aangerekend ten bedrage van 15 euro. Artikelen die geleverd worden aan huis worden op het opgegeven adres tot aan de voordeur op het gelijkvloers afgeleverd. De klant staat zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en de aansluiting.

    Afhaling in de voorziene afhaalpunten is gratis. De klant staat zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en de aansluiting. De bestelde artikelen worden in de afhaalpunten maximaal 21 dagen beschikbaar gehouden te rekenen vanaf de datum van de bevestigingsmail.

    Bij levering of afhaling kan gevraagd worden een identiteitsbewijs voor te leggen alsook de bevestigingsmail. De klant tekent steeds voor ontvangst van de levering.

    Het risico van verlies of beschadiging gaat over op het moment van afgifte van de goederen aan de klant.
    Indien de artikelen een tweede maal dienen aangeboden te worden aan de klant zal een extra transportkost ten bedrage van 15 euro aangerekend worden.

  • Hoe kan ik een product gratis afhalen?

    Afhaling in een van onze meer dan 50 afhaalpunten, verdeeld over Vlaams-Brabant, Brussels Hoofdstedelijk Gewest en Henegouwen - West, is gratis.
    De klant krijgt een e-mail wanneer de bestelling kan afgehaald worden in het gekozen afhaalpunt.
    De klant staat ook zelf in voor elke verdere verplaatsing of plaatsing, het monteren en de aansluiting.
    De bestelde artikelen worden in de afhaalpunten maximaal 21 dagen beschikbaar gehouden te rekenen vanaf de datum van de bevestigingsmail.

    Bij afhaling kan gevraagd worden een identiteitsbewijs voor te leggen alsook de bevestigingsmail. Het risico van verlies of beschadiging gaat over op het moment van afgifte van de goederen aan de klant.

    Waar afhalen? Bekijk: Overzicht van onze afhaalpunten

  • Kan ik een bestelling terugsturen?

    De klant heeft het recht af te zien van de verkoopovereenkomst overeenkomstig de wet van 6 april 2010, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. De transportkosten voor het retourneren van deze producten vallen ten laste van de koper. De artikelen worden desgevallend teruggezonden naar MATPLUS vzw, de thuiszorgwinkel van LM MUTPLUS.be, Koninginneplein 51-52, 1030 Brussel. Als referentiedatum geldt de datum van levering aan huis of afhaling in het afhaalpunt door de klant.

    De producten moeten compleet, ongebruikt, ongeopend en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zitten.

    In geen geval zullen worden teruggenomen: gebruikte of bevuilde goederen, beschadigde of onvolledige artikelen, artikelen waarvan de verpakking is geopend, artikelen die een hygiënisch karakter hebben zoals kledij, spenen, incontinentiemateriaal, babyluiers, steunkousen en -panty’s, toilethulpmiddelen, glucosemeters, afkolftoestellen, enz. Deze opsomming is niet limitatief.

  • Ik ontvang geen mails na het plaatsen van mijn bestelling

    Na het plaatsen van een bestelling, krijg je een e-mail vanuit de webshop. Bij elke nieuwe verwerking die we doen, krijg je een nieuwe e-mail. Bijvoorbeeld: 'we hebben je betaling ontvangen', 'het product is beschikbaar in het afhaalpunt', 'we willen een leveringsmoment met je afspreken',...

    Indien je deze mails niet ontvangt, kan het zijn dat ze in je ongewenste post zijn terechtgekomen.

    Toch nog vragen over je bestelling? Contacteer ons gerust via e-mail: matplus@mutplus.be of telefoon: 02 779 81 91.

  • Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

    We doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk tot bij jou te krijgen.

    Doorgaans ontvang je jouw bestelling binnen enkele werkdagen al in huis, tenzij we iets anders hebben afgesproken. We communiceren hierover nauwgezet en volgen alles netjes op. Duurt het onverwachts toch langer dan dat we beloofd hebben? Dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als je het product in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen de 30 dagen teruggestort.

    In principe geldt: als je het op onze website kan bestellen, hebben we het op voorraad of kunnen we het snel bekomen. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan.

  • Hoe wordt mijn pakje verzonden?

    Afhankelijk van de gekozen producten wordt jouw pakje door één van onze eigen koeriers of door één van onze partners tot bij jou gebracht.

    Je ontvangt een mailtje met alle details zodra je bestelling naar jou onderweg is en door ons werd overgedragen aan de koerier. Komt jouw pakje niet aan zoals verwacht? Contacteer ons zo spoedig mogelijk, dan zoeken wij het voor jou uit!

Nog een andere vraag?


Klantentevredenheid Klantentevredenheid
Veilig betalen Veilig betalen
Verpakking verzending Verpakking verzending
© 2022 LM MATPLUS
  • Bancontact
  • Overschrijving